تاتو خط چشم
خريد تاتو خط چشم تاتو خط چشم زنانه دخترانه انواع مدل تاتو خط چشم زنانه فروش وسفارش تاتو خط چشم تاتو موقت مخصوص خط چشم

خريد اينترنتي انواع تاتو خط چشم خريد تاتو خط چشم تاتو خط چشم زنانه دخترانه انواع مدل تاتو خط چشم زنانه فروش وسفارش تاتو خط چشم تاتو موقت مخصوص خط چشم چشماني جذاب و گيرا خواهيد داشت با كمترين هزينه و در كوتاهترين زمان مثل حرفه اي ها آرايش كنيد شما با اين ابزار بينظير تبديل به يك آرايشگر حرفه اي مي شويد! بدون نياز به يادگيري طراحي فقط در چند دقيقه در هر بسته تاتوی خط چشم 8 طرح مختلف وجود دارد

 

ابتدا مدل خط چشم را انتخاب کرده و ان را برش دهید سپس برچسب روی ان را برداشته و پشت تاتو را با اب مرطوب کرده و با دقت پشت چشم خود بچسبانید و کاغذ آن را برداشته و با یک دستمال تمیز خشک کنید در نهایت با مداد یا خط چشم خطوط را مرتب کنید. جهت از بين بردن و پاك كردن تاتو نيز مي توانيد مقداري الكل را روي سطح پوست بماليد، 10 ثانيه صبر كنيد و به ارامي طرح را از روي پوست پاك نماييد اين مراحل را تا زمانيكه به صورت كامل از روي پوست شما پاك شود ادامه دهید.

تاتوی خط چشم محصولي شگفت انگيز و بي نظير تاتو فوق العاده آسان در عرض چند دقيقه ماندگاري تا چند روز … بهترين هديه براي كسي كه دوستش داريد بدون هيچ گونه عوارض جانبي بدون نياز به هزينه هاي بسيار بالا براحتي و در منزل خود به صورت حرفه اي تاتو كنيد! ضد آب و فوق العاده با كيفيت … بهترين براي متمايز شدن!

 

 

براي خريد و توضيحات بيشتر محصول اينجا را كليك كنيد

 

 




تاریخ: شنبه 27 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط سينا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 26410
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1